Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snygg hjälm och goggles
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 535481" data-attributes="member: 52127"><p>Beror ju på hur ditt huvud ser ut. Finns snygga hjälmar för de flesta huvudtyper. Bara testa många olika. För mig passar RED Trace väldigt bra men den har gått sönder så jag har köpt en Giro Encore nu som även den passar bra på mitt huvud. Anon Goggles tycker jag är väldigt sköna men även detta är individuellt. Jag tycker också personligen att Oakley Crowbar sitter gött på ansiktet skulle kunna tänka mig sådana men dom är lite för dyra för min smak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 535481, member: 52127"] Beror ju på hur ditt huvud ser ut. Finns snygga hjälmar för de flesta huvudtyper. Bara testa många olika. För mig passar RED Trace väldigt bra men den har gått sönder så jag har köpt en Giro Encore nu som även den passar bra på mitt huvud. Anon Goggles tycker jag är väldigt sköna men även detta är individuellt. Jag tycker också personligen att Oakley Crowbar sitter gött på ansiktet skulle kunna tänka mig sådana men dom är lite för dyra för min smak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snygg hjälm och goggles
Tillbaka
Topp