Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Snygga byxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="edmutt" data-source="post: 497874" data-attributes="member: 87874"><p>Tjenare. </p><p></p><p>Jag har lite problem med val av skidbyxor.</p><p></p><p>Först kanske jag ska förklara min outfit (utan byxor ofc)</p><p>Hjälmen är brun, poc receptor </p><p>Googles är också bruna från poc</p><p>Jackan är från norröna (ebony eller svart, kommer ej ihåg vad de kallar det)</p><p>Pjäxorna är röda</p><p>Skidorna är mörka (K2 extreme)</p><p></p><p>Har kollat lite på norrönas byxor, de har en flame färgad (orange ungefär) och sen deras ebony. Men om jag tar ebony så kanske jag blir lite för mörk. Finns det något sätt att få lite mer färg (kanske någon snusnäsduk?) </p><p></p><p>Vad tycker ni jag ska ha för färg på byxorna?</p><p></p><p>Tackar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="edmutt, post: 497874, member: 87874"] Tjenare. Jag har lite problem med val av skidbyxor. Först kanske jag ska förklara min outfit (utan byxor ofc) Hjälmen är brun, poc receptor Googles är också bruna från poc Jackan är från norröna (ebony eller svart, kommer ej ihåg vad de kallar det) Pjäxorna är röda Skidorna är mörka (K2 extreme) Har kollat lite på norrönas byxor, de har en flame färgad (orange ungefär) och sen deras ebony. Men om jag tar ebony så kanske jag blir lite för mörk. Finns det något sätt att få lite mer färg (kanske någon snusnäsduk?) Vad tycker ni jag ska ha för färg på byxorna? Tackar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Snygga byxor
Tillbaka
Topp