Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snygga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ssss" data-source="post: 97698" data-attributes="member: 29745"><p>Jahren: Vill nog tro att jag prioriterar funktion framför utseende, men nog fan försöker jag ha snygga grejer också. Jag förstår faktiskt inte vad som är fel med att vilja ha prylar som ser balla ut. Du kanske går omkring med snaggat hår och helskägg (om du nu hade haft skäggväxt) eftersom det är mest praktiskt, men jag och många med mig försöker se bra ut också.</p><p></p><p>Rent evolutionärt är det dessutom vettigare att satsa på att se bra ut på afterskin än att åka bra lagg. Ser du bra ut ökar dina chanser att få fortplanta dig, vilket är hela syftet med din existens. Åker du bra kan du förvisso anses ha nått en högre grad av självförverkligande, men det är bara toppen på Maslows behovspyramid och blir först viktigt när steg som närhet och tillhörighet uppnåtts.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ssss, post: 97698, member: 29745"] Jahren: Vill nog tro att jag prioriterar funktion framför utseende, men nog fan försöker jag ha snygga grejer också. Jag förstår faktiskt inte vad som är fel med att vilja ha prylar som ser balla ut. Du kanske går omkring med snaggat hår och helskägg (om du nu hade haft skäggväxt) eftersom det är mest praktiskt, men jag och många med mig försöker se bra ut också. Rent evolutionärt är det dessutom vettigare att satsa på att se bra ut på afterskin än att åka bra lagg. Ser du bra ut ökar dina chanser att få fortplanta dig, vilket är hela syftet med din existens. Åker du bra kan du förvisso anses ha nått en högre grad av självförverkligande, men det är bara toppen på Maslows behovspyramid och blir först viktigt när steg som närhet och tillhörighet uppnåtts. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snygga?
Tillbaka
Topp