Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snyggast jib på skidor eller snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bison" data-source="post: 35427" data-attributes="member: 16471"><p>Tycker att totalt skidor gör snyggast trick, men att även snowboard kan göra snygga...</p><p></p><p>tex en riktigt hög supertweakad grab är fruktansvärt snyggt!</p><p></p><p>men sen tycker jag att på skidorna blir det mycket mer stil i... D-Spin är tex skitsnyggt... vet inte hur jag ska motivera det bra men med skidor skänns det som om man har mer möjligheter att variera sig.....</p><p></p><p>hmmm kanske blev lite kasst skrivet men va fan</p><p></p><p>// bison.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bison, post: 35427, member: 16471"] Tycker att totalt skidor gör snyggast trick, men att även snowboard kan göra snygga... tex en riktigt hög supertweakad grab är fruktansvärt snyggt! men sen tycker jag att på skidorna blir det mycket mer stil i... D-Spin är tex skitsnyggt... vet inte hur jag ska motivera det bra men med skidor skänns det som om man har mer möjligheter att variera sig..... hmmm kanske blev lite kasst skrivet men va fan // bison. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snyggast jib på skidor eller snowboard?
Tillbaka
Topp