Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snyggast jib på skidor eller snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lars_Ilis" data-source="post: 35440" data-attributes="member: 13634"><p>Jag tycker att det oftast ser snyggare ut med snowboardtricks men det är för att det är lättare för brädåkarna att få stil på tricken än med att få stil på grabs på ett par skidor. </p><p>Jag tycker att snowboard och skidjibbing är fan lika coolt. </p><p></p><p>Och så gör proffsjibbarna på skidor helt klart mycket grymmare trick än snowboardåkarna. Ta red bull big air 2002 tex. Inte en enda brädåkare såg ut att göra någon inverterad snurr. Fast iofs så ska jag inte klandra eftersom det de gör nog är jävligt svårt... men ändå</p><p></p><p>Skidjubb + Snowboardjibb så jävla cleana båda två!</p><p></p><p>Lever under utrycket:</p><p></p><p>"Skiing is an art form. The rider is the artist and the skis his tool. Together they make art, art worth dying for..."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lars_Ilis, post: 35440, member: 13634"] Jag tycker att det oftast ser snyggare ut med snowboardtricks men det är för att det är lättare för brädåkarna att få stil på tricken än med att få stil på grabs på ett par skidor. Jag tycker att snowboard och skidjibbing är fan lika coolt. Och så gör proffsjibbarna på skidor helt klart mycket grymmare trick än snowboardåkarna. Ta red bull big air 2002 tex. Inte en enda brädåkare såg ut att göra någon inverterad snurr. Fast iofs så ska jag inte klandra eftersom det de gör nog är jävligt svårt... men ändå Skidjubb + Snowboardjibb så jävla cleana båda två! Lever under utrycket: "Skiing is an art form. The rider is the artist and the skis his tool. Together they make art, art worth dying for..." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snyggast jib på skidor eller snowboard?
Tillbaka
Topp