Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snyggast jib på skidor eller snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibbmaister" data-source="post: 35475" data-attributes="member: 36694"><p>jag håller med "dallan" </p><p>självklart är det den spm står på skidorna/snowboarden som spelar roll. </p><p></p><p>Själv åker jag bräda, men om jag skulle kunna åka skidor så hade jag nog åkt det med. </p><p></p><p>Men nog tycker jag att skidåkarna har tagit efter snowboardvärldens lite slappa och "skejtiga" stil. (som brädåkarna snott från skejtarna kan tänkas)</p><p>Helt okej faktiskt, det gör ju bara åkarna ballare.</p><p> </p><p>och det ligger faktiskt något i det där med att skidåkarna har tagit efter brädåkarna som har tagit efter skejtarna, men jag har då aldrig sett någon skejtare ute i ett bigjump så där faller det resonemanget.</p><p>Men å andra sidan finns det ju brädåkare som mer och mer åker nästan inne i stan och letar upp trappräcken och bygger ett kletigt hopp av smutsig snö... där tycker jag gränsen går.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibbmaister, post: 35475, member: 36694"] jag håller med "dallan" självklart är det den spm står på skidorna/snowboarden som spelar roll. Själv åker jag bräda, men om jag skulle kunna åka skidor så hade jag nog åkt det med. Men nog tycker jag att skidåkarna har tagit efter snowboardvärldens lite slappa och "skejtiga" stil. (som brädåkarna snott från skejtarna kan tänkas) Helt okej faktiskt, det gör ju bara åkarna ballare. och det ligger faktiskt något i det där med att skidåkarna har tagit efter brädåkarna som har tagit efter skejtarna, men jag har då aldrig sett någon skejtare ute i ett bigjump så där faller det resonemanget. Men å andra sidan finns det ju brädåkare som mer och mer åker nästan inne i stan och letar upp trappräcken och bygger ett kletigt hopp av smutsig snö... där tycker jag gränsen går. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snyggast jib på skidor eller snowboard?
Tillbaka
Topp