Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
so far so hood, ris eller ros?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 605462" data-attributes="member: 76398"><p>Edollo's del som var tung ju!</p><p>House of flying daggers är det omöjligt att klaga på.</p><p></p><p>F ö. är jag ganska nöjd att jag inte la ut pengar på den här.</p><p>4bi9 kan åka men bakom dator är dom värdelösa för att prodcuera långfilmer.</p><p>Trodde dom skulle ha bättrat sig till sin 3e film men inte det, alla klipp har olika kvalitet, vitbalans, optiker osv plus att dom ska lägga över en risig effekt på en herremassans klipp. Srsly cmon..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 605462, member: 76398"] Edollo's del som var tung ju! House of flying daggers är det omöjligt att klaga på. F ö. är jag ganska nöjd att jag inte la ut pengar på den här. 4bi9 kan åka men bakom dator är dom värdelösa för att prodcuera långfilmer. Trodde dom skulle ha bättrat sig till sin 3e film men inte det, alla klipp har olika kvalitet, vitbalans, optiker osv plus att dom ska lägga över en risig effekt på en herremassans klipp. Srsly cmon.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
so far so hood, ris eller ros?
Tillbaka
Topp