Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökar bilplats til Frankrike innen nyttåret!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user44401" data-source="post: 62734"><p>Tjenare!</p><p>Jag och en annan tjej ska köra till Serre Chevallier innan nyår. Tanken är att ta färgan mellan Trelleborg Travemünde nattetid antingen den 27 eller 28e beroende på när hon kan komma ner till Skåne från Norge. Sedan bilar vi därifrån direkt till Serre, eller med stopp beroende på hur trafiken går. Har du körkort? Blir antagligen VÄLDIGT trångt om vi ska vara tre pers, vi har en hel del utrustning, men desto fler att dela på soppan desto bättre... Kan väl höra av dig i alla fall...</p><p></p><p>Mvh Sanna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user44401, post: 62734"] Tjenare! Jag och en annan tjej ska köra till Serre Chevallier innan nyår. Tanken är att ta färgan mellan Trelleborg Travemünde nattetid antingen den 27 eller 28e beroende på när hon kan komma ner till Skåne från Norge. Sedan bilar vi därifrån direkt till Serre, eller med stopp beroende på hur trafiken går. Har du körkort? Blir antagligen VÄLDIGT trångt om vi ska vara tre pers, vi har en hel del utrustning, men desto fler att dela på soppan desto bättre... Kan väl höra av dig i alla fall... Mvh Sanna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökar bilplats til Frankrike innen nyttåret!!
Tillbaka
Topp