Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker 2 personer för 6pers boende i Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ollieman" data-source="post: 385685" data-attributes="member: 79359"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag och 3 polare har hyrt en lägenhet i verbier. Den är dock anpassad för 6 personer och eftersom vi inte är gjorda av pengar behöver vi 2 till. Vi är alla i 20 års åldern. Vi söker därför dig som är 19-21 år gammal och vill göra en säsong med oss.</p><p></p><p>Vi bor i Stocholm och är sällskapliga och mestadels där för offpist åkningen, dock en eller två afterski öl kan ju sitta fint ibland!</p><p></p><p>Eftersom vi är 4 grabbar tänkte jag att det vore bra med 2 tjejor, eftersom det aldrig blir lika svinigt när tjejer är med. Jag gillar mindre svinigt =).</p><p></p><p>Här är en länk till boendet: <a href="http://www.kingsverbier.ch/Alba/en/a...ments3_501.htm" target="_blank">http://www.kingsverbier.ch/Alba/en/a...ments3_501.htm</a></p><p></p><p>Det kommer kosta 4890 kr per månad. Vi har den från 1a dec t.o.m april.</p><p></p><p>Ifall ni undrar över ngt ere bara att maila. Jag kollar den dagligen.</p><p></p><p>VI hoppas på en rolig säsong!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ollieman, post: 385685, member: 79359"] Hej! Jag och 3 polare har hyrt en lägenhet i verbier. Den är dock anpassad för 6 personer och eftersom vi inte är gjorda av pengar behöver vi 2 till. Vi är alla i 20 års åldern. Vi söker därför dig som är 19-21 år gammal och vill göra en säsong med oss. Vi bor i Stocholm och är sällskapliga och mestadels där för offpist åkningen, dock en eller två afterski öl kan ju sitta fint ibland! Eftersom vi är 4 grabbar tänkte jag att det vore bra med 2 tjejor, eftersom det aldrig blir lika svinigt när tjejer är med. Jag gillar mindre svinigt =). Här är en länk till boendet: [URL]http://www.kingsverbier.ch/Alba/en/a...ments3_501.htm[/URL] Det kommer kosta 4890 kr per månad. Vi har den från 1a dec t.o.m april. Ifall ni undrar över ngt ere bara att maila. Jag kollar den dagligen. VI hoppas på en rolig säsong! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker 2 personer för 6pers boende i Verbier
Tillbaka
Topp