Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Søker 2 pl i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAN-F" data-source="post: 28268" data-attributes="member: 30633"><p>To frikjørere på 24år med stor bil 4x4 og PS2 søker plass å bo fra ca 27dec til 15apr. Kan betale leien for hele dec og apr, om prisen og leiligheten er ok.</p><p></p><p>Har vært i Chamonix flere ganger før, og kjenner stedet og frikjøringsmulighetene godt.</p><p></p><p>tedda78@yahoo.com</p><p></p><p>ps ... sjekk og ut vår web side www.bamboosh.com </p><p></p><p>Er det ingen som har litt medlidenhet med oss??? må vi bo i bilen i år også?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAN-F, post: 28268, member: 30633"] To frikjørere på 24år med stor bil 4x4 og PS2 søker plass å bo fra ca 27dec til 15apr. Kan betale leien for hele dec og apr, om prisen og leiligheten er ok. Har vært i Chamonix flere ganger før, og kjenner stedet og frikjøringsmulighetene godt. tedda78@yahoo.com ps ... sjekk og ut vår web side www.bamboosh.com Er det ingen som har litt medlidenhet med oss??? må vi bo i bilen i år også? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Søker 2 pl i Chamonix
Tillbaka
Topp