Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker aktivt någon att resa med till whistler!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kroxelikrax" data-source="post: 123684" data-attributes="member: 51847"><p>ja, jag vet att det redan finns en whistler-tråd men där är det ingen som svarar eller kommer med något riktigt konkret. Stäng tråden om ni tycker den är olämplig.</p><p></p><p>Jag ska resa till whistler i början av jan -06 och har ingen att resa med eller någon att dela boende med, därför undrar jag om det är någon annan som känner likadant, eller kanske ett gäng som känner att de saknar en glad uppsalabo i sitt gäng. Tänkte försöka jobba och därför stanna säsongen ut. </p><p></p><p>Vore även kul om man flög hyffsat samtidigt eller t.o.m. samma plan, har inte bokat min biljett än men tänkte göra det under kommande vecka. skulle villja dra runt mellan den 5-10 jan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kroxelikrax, post: 123684, member: 51847"] ja, jag vet att det redan finns en whistler-tråd men där är det ingen som svarar eller kommer med något riktigt konkret. Stäng tråden om ni tycker den är olämplig. Jag ska resa till whistler i början av jan -06 och har ingen att resa med eller någon att dela boende med, därför undrar jag om det är någon annan som känner likadant, eller kanske ett gäng som känner att de saknar en glad uppsalabo i sitt gäng. Tänkte försöka jobba och därför stanna säsongen ut. Vore även kul om man flög hyffsat samtidigt eller t.o.m. samma plan, har inte bokat min biljett än men tänkte göra det under kommande vecka. skulle villja dra runt mellan den 5-10 jan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker aktivt någon att resa med till whistler!
Tillbaka
Topp