Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker aktivt någon att resa med till whistler!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RedDog" data-source="post: 123685"><p>Tja Kroxelikrax!</p><p></p><p>Jag är i samma sits som du nästan. Jag ska också till Kanada å har länge velat mellan Whistler å Fernie. Jag kommer dock inte jobba utan bara vara där i två månader som en lång härlig semester. Men...har faktiskt bestämt mig för Fernie istället för jag tycker ändå priset på liftkortet är för dyrt.</p><p></p><p>Så om du känner för att byta resmål så e jag lätt på!</p><p></p><p>mvh</p><p>.RedDog</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RedDog, post: 123685"] Tja Kroxelikrax! Jag är i samma sits som du nästan. Jag ska också till Kanada å har länge velat mellan Whistler å Fernie. Jag kommer dock inte jobba utan bara vara där i två månader som en lång härlig semester. Men...har faktiskt bestämt mig för Fernie istället för jag tycker ändå priset på liftkortet är för dyrt. Så om du känner för att byta resmål så e jag lätt på! mvh .RedDog [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker aktivt någon att resa med till whistler!
Tillbaka
Topp