Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker aktivt någon att resa med till whistler!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per_carlson" data-source="post: 123687" data-attributes="member: 37376"><p>Tja!</p><p></p><p>Du tänker jobba du säger du. Har hela tiden vart inne på att åka till Whistler dec. Jan nån gång men hur ska man får abetstillstånd? </p><p></p><p>Det går o söka den 13 dec. till faluns arbetförmedling om en av 100 platser. Pratade med en kille där som sa att de får in 150 ansökningar första dagen och att bara de 100 första behandlas. Man kan ju alltid dra ända men de jag snackat med säger att svartjobb går inte att hitta i Whistler. </p><p></p><p>Själv vet jag inte om pengarna räcker då?!</p><p></p><p>Hör gärna av dig...</p><p></p><p>Per</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per_carlson, post: 123687, member: 37376"] Tja! Du tänker jobba du säger du. Har hela tiden vart inne på att åka till Whistler dec. Jan nån gång men hur ska man får abetstillstånd? Det går o söka den 13 dec. till faluns arbetförmedling om en av 100 platser. Pratade med en kille där som sa att de får in 150 ansökningar första dagen och att bara de 100 första behandlas. Man kan ju alltid dra ända men de jag snackat med säger att svartjobb går inte att hitta i Whistler. Själv vet jag inte om pengarna räcker då?! Hör gärna av dig... Per [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker aktivt någon att resa med till whistler!
Tillbaka
Topp