Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker aktivt någon att resa med till whistler!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mumak" data-source="post: 123691" data-attributes="member: 29343"><p>ja e helt inne på att åka till wihstler i vinter. har haft d som mitt mål nu i ca ett år. så nu börjar d bli dags att planera lite seriöst. skulle vilja åka typ 15-20. anledningen är att ja skulle vilja gå fortbildning 2 som skidlärare och den är 7-14 jan. </p><p></p><p>har inte tänkt att jobba något utan bara glida runt, så d jag behöver är tak över huvudet. har ja bara d så åker jag. men vill gjärna ha d fixat innan ja åker ner. har inte hunnit kolla så mycket ännu, tänkte liksom börja nu. </p><p></p><p>hör görna av dig, ja e på!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mumak, post: 123691, member: 29343"] ja e helt inne på att åka till wihstler i vinter. har haft d som mitt mål nu i ca ett år. så nu börjar d bli dags att planera lite seriöst. skulle vilja åka typ 15-20. anledningen är att ja skulle vilja gå fortbildning 2 som skidlärare och den är 7-14 jan. har inte tänkt att jobba något utan bara glida runt, så d jag behöver är tak över huvudet. har ja bara d så åker jag. men vill gjärna ha d fixat innan ja åker ner. har inte hunnit kolla så mycket ännu, tänkte liksom börja nu. hör görna av dig, ja e på!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker aktivt någon att resa med till whistler!
Tillbaka
Topp