Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Söker åsikter om snowboardbindningar, för ett ex-jobb i industridesign.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="combatspenat" data-source="post: 1098226" data-attributes="member: 49992"><p>[USER=115785]@sailortrash[/USER] För att bemöta det där med bindningar på ett lite mer konstruktivt sätt.... </p><p></p><p>Jag tycker inte alls som du gör när det gäller att man ska sätta fast booten underifrån, alla varianter jag testat(hardboots exkluderat) tycker jag varit stora floppar, som inte gav någon bra kontakt med brädan alls. Den senaste nu från burton har ju fått riktigt dåliga recensioner från de jag vet som kört på dem. </p><p></p><p>Jag också sett att många som kör softboot och carvar har flow bindningar(läs gubbar som inte orkar böja sig?), vilket jag kan förstå om det är det som är anledningen, för prestanda så är de ju bara en sämre variant på vanliga bindningar med lite tyg mellan strapsen och en lös bakkappa. För mig är det att välja det sämsta av alla världar. Men där är ju smaken som baken(ovig).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="combatspenat, post: 1098226, member: 49992"] [USER=115785]@sailortrash[/USER] För att bemöta det där med bindningar på ett lite mer konstruktivt sätt.... Jag tycker inte alls som du gör när det gäller att man ska sätta fast booten underifrån, alla varianter jag testat(hardboots exkluderat) tycker jag varit stora floppar, som inte gav någon bra kontakt med brädan alls. Den senaste nu från burton har ju fått riktigt dåliga recensioner från de jag vet som kört på dem. Jag också sett att många som kör softboot och carvar har flow bindningar(läs gubbar som inte orkar böja sig?), vilket jag kan förstå om det är det som är anledningen, för prestanda så är de ju bara en sämre variant på vanliga bindningar med lite tyg mellan strapsen och en lös bakkappa. För mig är det att välja det sämsta av alla världar. Men där är ju smaken som baken(ovig). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Söker åsikter om snowboardbindningar, för ett ex-jobb i industridesign.
Tillbaka
Topp