Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Söker åsikter till designprojekt - Actioncamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersWingqvist" data-source="post: 1194163" data-attributes="member: 161736"><p>Vi använder ju bla GoPro när vi filmar lite grejer för redaktionen på Freeride. Överlag är det ju en sjukt bra produkt och att konkurrera där låter minst sagt som en spännande utmaning på flera plan! Tänker att produkten i sig är en sak, marknadsföring kännedom en annan femma... </p><p> </p><p>Vi körde 7:an i vintras och min, i princip, enda stora invändning är batteritiden. Jag vet inte om det är att man kör röststyrning som gör att den drar mkt batteri? Men det är sjukt segt och trist att man har med sig flera batterier ut och ideligen får byta. </p><p>Just röststyrningen kan nog bli bättre, men fungerar okej tycker jag för att sätta på och stänga av filmningen. </p><p>Små invändningar är att jag tycker menyn är lite långsam när man ska kolla vad man har filmat inne på lunch eller så. Där var 6:an snabbare upplever jag.</p><p></p><p>Instämmer också med föregående talare att alla fästen är en stor styrka, vill man inte betala för original-grejerna så finns det ju också riktigt billiga paket att beställa från noname-leverantörer där man får en drös av prylar för några hundralappar. Jag vet inte heller om jag håller med dig om att plastigheten är ett problem... det hade nog blivit tung/dyrt att använda annat material. Aerodymaniken vet jag inte heller om det är något som folk tänker på? </p><p>OK, det var mina spontana grejer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersWingqvist, post: 1194163, member: 161736"] Vi använder ju bla GoPro när vi filmar lite grejer för redaktionen på Freeride. Överlag är det ju en sjukt bra produkt och att konkurrera där låter minst sagt som en spännande utmaning på flera plan! Tänker att produkten i sig är en sak, marknadsföring kännedom en annan femma... Vi körde 7:an i vintras och min, i princip, enda stora invändning är batteritiden. Jag vet inte om det är att man kör röststyrning som gör att den drar mkt batteri? Men det är sjukt segt och trist att man har med sig flera batterier ut och ideligen får byta. Just röststyrningen kan nog bli bättre, men fungerar okej tycker jag för att sätta på och stänga av filmningen. Små invändningar är att jag tycker menyn är lite långsam när man ska kolla vad man har filmat inne på lunch eller så. Där var 6:an snabbare upplever jag. Instämmer också med föregående talare att alla fästen är en stor styrka, vill man inte betala för original-grejerna så finns det ju också riktigt billiga paket att beställa från noname-leverantörer där man får en drös av prylar för några hundralappar. Jag vet inte heller om jag håller med dig om att plastigheten är ett problem... det hade nog blivit tung/dyrt att använda annat material. Aerodymaniken vet jag inte heller om det är något som folk tänker på? OK, det var mina spontana grejer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Söker åsikter till designprojekt - Actioncamera
Tillbaka
Topp