Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker bilplats til Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 3029" data-attributes="member: 10565"><p>Verkar som det e fyra av oss som ska ner till Chamonix samtidigt men ingen med bil. Det borde ga att losa tycker jag men vem vill och har rad att kopa en bil? Dessutom en bil som tar oss genom Europa och till Chamonix utan en pakostad reparation vid autobahn. Sjelv e jag rudis vad det gellar att meka ooch befinner mig i London sa att skaffa en bil i Sverige e temligen svart for mig. Men om nan av er har en ide...</p><p></p><p>Det maste ga att losa, mot6 snon...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 3029, member: 10565"] Verkar som det e fyra av oss som ska ner till Chamonix samtidigt men ingen med bil. Det borde ga att losa tycker jag men vem vill och har rad att kopa en bil? Dessutom en bil som tar oss genom Europa och till Chamonix utan en pakostad reparation vid autobahn. Sjelv e jag rudis vad det gellar att meka ooch befinner mig i London sa att skaffa en bil i Sverige e temligen svart for mig. Men om nan av er har en ide... Det maste ga att losa, mot6 snon... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker bilplats til Chamonix
Tillbaka
Topp