Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
soker bilplats till stockholm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrFles" data-source="post: 103058" data-attributes="member: 46079"><p>tjo bang!!! jag ska ner med Lion Alpin v7, alltså 10 feb - 18 feb!! men jag och en till stannar nog en vecka till så finns plats för 2 pers i bussen hem den 17:e!!! gjorde säsong i cham förra säsongen, så bor sista veckan hos några polare!!!! om inte du har plats? =) byta, boeende mot plats i bussen?skulle kanske vilja köpa ditt säsongskort eller byta med pengar emellan, lite jobbit med listvakterna när dom e petiga bara =) , annars har jag ju med mig mitt gamla!!!</p><p></p><p>mrfles@yahoo.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrFles, post: 103058, member: 46079"] tjo bang!!! jag ska ner med Lion Alpin v7, alltså 10 feb - 18 feb!! men jag och en till stannar nog en vecka till så finns plats för 2 pers i bussen hem den 17:e!!! gjorde säsong i cham förra säsongen, så bor sista veckan hos några polare!!!! om inte du har plats? =) byta, boeende mot plats i bussen?skulle kanske vilja köpa ditt säsongskort eller byta med pengar emellan, lite jobbit med listvakterna när dom e petiga bara =) , annars har jag ju med mig mitt gamla!!! mrfles@yahoo.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
soker bilplats till stockholm
Tillbaka
Topp