Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende-any where!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasski" data-source="post: 61677" data-attributes="member: 37627"><p>Hej Carl Johan.</p><p>Jag har hyrt en lägenhet i centrala Val D Isere.</p><p>Och vi har en plats ledig.</p><p>Lägenheten är på 25m2 och har plats för tre.</p><p>Hyran för hela perioden är 18000sek,som betalas i förskott.</p><p>VI är där från den 10de januari tom den 6april.</p><p>Om det låter intresant kan du langa iväg ett mail till;</p><p>jonas_seglare@yahoo.se</p><p>eller ring på; 0736 43 43 51</p><p></p><p>MVH Jonas Ericsson.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasski, post: 61677, member: 37627"] Hej Carl Johan. Jag har hyrt en lägenhet i centrala Val D Isere. Och vi har en plats ledig. Lägenheten är på 25m2 och har plats för tre. Hyran för hela perioden är 18000sek,som betalas i förskott. VI är där från den 10de januari tom den 6april. Om det låter intresant kan du langa iväg ett mail till; jonas_seglare@yahoo.se eller ring på; 0736 43 43 51 MVH Jonas Ericsson. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende-any where!!
Tillbaka
Topp