Söker Boende + bil Chamonix

SofieSofie

Ny medlem
Söker Boende + bil Chamonix
Efter att planera gått från val d´isere, till st anton till verbier till chamonix och att efter alla 3 polarna bangat har jag bestämt mig för att åka själv. Jag beger mig mot Chamonix i januari, tänkte förena nytta med nöja och läsa franska genom insted.. om nån gjort de tidigare, säg gärna vad ni tycker.. känner att en till säsong utan jobb eller något annat att göra var lite väl lyx och man uppskattade inte tiden efter några månader..

Någon som ska brumma ner i bil i börjar av januari? har körkort sen två år, så vi delar självklart på körning å soppa å allt..

Nästa problem är boendet, förra säsongen spenderades i val d´isere, 6 personer på 24 kvadrat, och det kostade 25 000 per skalle, det gör jag ALDRIG om... såå...
letar efter boende, gärna bara en person att dela med.. som känner att de vill ha en skön säsong med lite lagom festande (jag ska ju plugga) och mycket åkning.. orkar inte bo i en partylya där det är förfest och efterfest varenda dag igen...

Känner du dig träffad? Har inte hittat nåt boende, genom insted kan man boka en lägenhet, 2 rum, 2 pers 25 000... men tänkte att de skadar aldrig att höra sig för!!!

//Sofie

Tillbaka
Topp