Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende februari alperna gärna VT!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="burqen" data-source="post: 1065284" data-attributes="member: 141248"><p>Hej!</p><p>Tänkte göra en minisäsong någonstans i Alperna (beroende på var jag hittar boende), gärna Val Thorens.</p><p></p><p>Planerar att vara iväg hela februari och eventuellt en bit in i mars.</p><p></p><p>Om du letar efter en extra rumskompis under den tiden eller har koll på nån som känner nån som... så får du gärna PMa mig! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Min tinderprofil säger att jag är en "Snart färdig ingenjör med mycket självdistans som älskar att stå på scen och åka snowboard."</p><p></p><p>Åker ner för 90% åk, 10% fest!</p><p></p><p>Ha det! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="burqen, post: 1065284, member: 141248"] Hej! Tänkte göra en minisäsong någonstans i Alperna (beroende på var jag hittar boende), gärna Val Thorens. Planerar att vara iväg hela februari och eventuellt en bit in i mars. Om du letar efter en extra rumskompis under den tiden eller har koll på nån som känner nån som... så får du gärna PMa mig! :) Min tinderprofil säger att jag är en "Snart färdig ingenjör med mycket självdistans som älskar att stå på scen och åka snowboard." Åker ner för 90% åk, 10% fest! Ha det! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende februari alperna gärna VT!
Tillbaka
Topp