Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende/flatmates i Val d'Isère.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 211651" data-attributes="member: 53949"><p>Testa sök.. finns en hel del folk som håller på (eller iaf höll på) att leta folk till sina lägenheter i valdi.</p><p>Var man ska o inte ska bo...</p><p>Du SKA bo centralt, fin lägenhet med mycket plats..</p><p>Du SKA INTE bo långt bort, skabbigt, utomhus, i en möglig källare eller hos Billy..akta dig för honom <a href="http://www.natives.co.uk/billy.htm" target="_blank">http://www.natives.co.uk/billy.htm</a> ...</p><p>men de funkar att åka ner o fixa boende på plats o bo på nåt temporärt ställe, typ vandrarhem så länge. kan va lite risky med att de inte finns boende kvar o att du behöver stanna där längre o att de till slut blir lite dyrt (för vad jag vet brukar den gyllene boende/jobb-regeln vara "Så länge du har fått tag på boende är du nästan garanterad att hitta jobb") men kolla runt lite här innan du åker ner så du har lite kontakt med folk som håller i boenden o så...</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 211651, member: 53949"] Testa sök.. finns en hel del folk som håller på (eller iaf höll på) att leta folk till sina lägenheter i valdi. Var man ska o inte ska bo... Du SKA bo centralt, fin lägenhet med mycket plats.. Du SKA INTE bo långt bort, skabbigt, utomhus, i en möglig källare eller hos Billy..akta dig för honom [URL]http://www.natives.co.uk/billy.htm[/URL] ... men de funkar att åka ner o fixa boende på plats o bo på nåt temporärt ställe, typ vandrarhem så länge. kan va lite risky med att de inte finns boende kvar o att du behöver stanna där längre o att de till slut blir lite dyrt (för vad jag vet brukar den gyllene boende/jobb-regeln vara "Så länge du har fått tag på boende är du nästan garanterad att hitta jobb") men kolla runt lite här innan du åker ner så du har lite kontakt med folk som håller i boenden o så... Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende/flatmates i Val d'Isère.
Tillbaka
Topp