Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende för 1-3 mån!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victor031" data-source="post: 383525" data-attributes="member: 79077"><p>Hej! Heter Victor och hade tänkt å dra ner till Örterrike/Frankrike efter nyår ngn gång. Om det är ngn/några med boende som vill bo lite billigare men trängre i 1-3 månader, så hör av er!! </p><p></p><p>Åker ner främst för att åka skidor och träffa nya härliga människor, fest är bara ett +!!</p><p>Jag är 19 år (fyller 20 i början av 2008) och hoppas att jag kan bidra med att göra en skön stämning ännu skönare!</p><p></p><p>Hör av er om ni har ngn säng, soffa, garderob eller dylik som ni känner att ni vill fylla ut!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victor031, post: 383525, member: 79077"] Hej! Heter Victor och hade tänkt å dra ner till Örterrike/Frankrike efter nyår ngn gång. Om det är ngn/några med boende som vill bo lite billigare men trängre i 1-3 månader, så hör av er!! Åker ner främst för att åka skidor och träffa nya härliga människor, fest är bara ett +!! Jag är 19 år (fyller 20 i början av 2008) och hoppas att jag kan bidra med att göra en skön stämning ännu skönare! Hör av er om ni har ngn säng, soffa, garderob eller dylik som ni känner att ni vill fylla ut!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende för 1-3 mån!
Tillbaka
Topp