Philip_K Medlem 2008-02-03 söker boende för en person i Åre v.8 |22-25 feb.| #1 hej ! har anmält mig till "The North Face Ski Challenge" och kommer behöva någonstans att sova den 22-25 februari. M.V.H Philip
hej ! har anmält mig till "The North Face Ski Challenge" och kommer behöva någonstans att sova den 22-25 februari. M.V.H Philip
S Spa-rn Ny medlem 2008-02-03 söker boende för en person i Åre v.8 |22-25 feb.| #2 Philip ,du kanske inte borde ha anmält dig till "The North Face Ski Challange".
Philip_K Medlem 2008-02-03 söker boende för en person i Åre v.8 |22-25 feb.| #3 tycker själv att det är rätt underförtått att det bara ska vara seriösa svar här. men men
S Spa-rn Ny medlem 2008-02-04 söker boende för en person i Åre v.8 |22-25 feb.| #4 Förlåt. Söker du skidor och övrig utrustning till tävling?