Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
söker boende i åre! från augusti till maj.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eiirik" data-source="post: 962864" data-attributes="member: 61205"><p>Jag bodde på Nybovägen 2006/2007. </p><p>Standarden är som man kan förvänta sig om 14 personer ska bo i samma hus. Dvs stort slitage, och en del saker som inte fungerar. Relativt trånga rum och man får förvänta sig att dela rum med någon. </p><p>Dock mkt trevligt att bo tillsammans med andra, beror ju på hur man är som person, har man stort behov att få vara själv m.m. </p><p>Dock kan jag rekommendera att bo på Nybo, du får vänner för livet. Jag har kontakt med flera som jag bodde med fortfarande. </p><p></p><p>Så en extra upplevelse om du ska gå utbildningen är att bo på Nybo. </p><p>Och grattis till antagningen. </p><p>Sen brukar det gå att fixa boende efter hand. Har man inte bästa boendet direkt så går det ofta att byta under vintern, med kontakter etc. </p><p></p><p>Vänlig hälsning Erik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eiirik, post: 962864, member: 61205"] Jag bodde på Nybovägen 2006/2007. Standarden är som man kan förvänta sig om 14 personer ska bo i samma hus. Dvs stort slitage, och en del saker som inte fungerar. Relativt trånga rum och man får förvänta sig att dela rum med någon. Dock mkt trevligt att bo tillsammans med andra, beror ju på hur man är som person, har man stort behov att få vara själv m.m. Dock kan jag rekommendera att bo på Nybo, du får vänner för livet. Jag har kontakt med flera som jag bodde med fortfarande. Så en extra upplevelse om du ska gå utbildningen är att bo på Nybo. Och grattis till antagningen. Sen brukar det gå att fixa boende efter hand. Har man inte bästa boendet direkt så går det ofta att byta under vintern, med kontakter etc. Vänlig hälsning Erik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
söker boende i åre! från augusti till maj.
Tillbaka
Topp