Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
söker boende i åre! från augusti till maj.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kula82" data-source="post: 963370" data-attributes="member: 97790"><p>Som flera andra har skrivit så är Duved inte alls långt bort 5-6min från Åre med bil, vilket du antagligen kommer vilja ha om du ska flytta opp till Åre. Delar man en taxi för att kanske festa inne i byn så blir det 135kr delat på 8 pers (om man är så många man kan). Sen är det jäkligt skönt att bo en bit utanför när det bir som mest hektiskt över högsäsongsveckorna kan jag tycka.</p><p>Fördelen med Duved framför Undersåker/Hålland är i mina ögon att skidbussarna går så du åker gratis in till byn relativt frekvent, Flera som bor där så att få lift eller dela taxi är inte lika stort projekt även om jag vet folk utan körkort som karar sig utmärkt ifrån Hålland (inte svårt att få lift i Åre)..</p><p>Syns i vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kula82, post: 963370, member: 97790"] Som flera andra har skrivit så är Duved inte alls långt bort 5-6min från Åre med bil, vilket du antagligen kommer vilja ha om du ska flytta opp till Åre. Delar man en taxi för att kanske festa inne i byn så blir det 135kr delat på 8 pers (om man är så många man kan). Sen är det jäkligt skönt att bo en bit utanför när det bir som mest hektiskt över högsäsongsveckorna kan jag tycka. Fördelen med Duved framför Undersåker/Hålland är i mina ögon att skidbussarna går så du åker gratis in till byn relativt frekvent, Flera som bor där så att få lift eller dela taxi är inte lika stort projekt även om jag vet folk utan körkort som karar sig utmärkt ifrån Hålland (inte svårt att få lift i Åre).. Syns i vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
söker boende i åre! från augusti till maj.
Tillbaka
Topp