Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker Boende I Bad Gestein 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="prestation" data-source="post: 462857" data-attributes="member: 86724"><p>Hej hej. Det låter ju bra, att hitta bonede där nere funkar ju men som sagt det skulle vara skönt o ha det fixat. Men det löser sig, det gör det alltid, la la lla... vi kommer ner i början av dec iaf, jag åker så fort som möjligt efter den 5:e, 2st kanske åker innan, någon kommer efter osv. en stor lägenhet som alla bor i skulle ju vara fint men en eller flera små, om vi slittras, ett hus/stuga allt funkar ju. Ja men vi håller kontakten med boendet!</p><p>Ha det bäst!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="prestation, post: 462857, member: 86724"] Hej hej. Det låter ju bra, att hitta bonede där nere funkar ju men som sagt det skulle vara skönt o ha det fixat. Men det löser sig, det gör det alltid, la la lla... vi kommer ner i början av dec iaf, jag åker så fort som möjligt efter den 5:e, 2st kanske åker innan, någon kommer efter osv. en stor lägenhet som alla bor i skulle ju vara fint men en eller flera små, om vi slittras, ett hus/stuga allt funkar ju. Ja men vi håller kontakten med boendet! Ha det bäst! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker Boende I Bad Gestein 08/09
Tillbaka
Topp