Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i Badgastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eaosa" data-source="post: 389577" data-attributes="member: 71962"><p>Vi är ca 2 tjejer som också ska ner i slutet av december. kanske blir vi 3. </p><p>Planen de fletsa brukar köra på är att sova på krone då det kostar 20 e/ natt i sovsal. bestämme rmna sig sista minuten rä det 10 e/natt. sen kan man leta på plats. Hittar du ngt bra boende i förväg får du gärna höra av dig. De bummarhusen jag har sovit på tidigare år har lagt enr så dte ser mörkt ut för tillfället. well, good night and good luck! /åsa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eaosa, post: 389577, member: 71962"] Vi är ca 2 tjejer som också ska ner i slutet av december. kanske blir vi 3. Planen de fletsa brukar köra på är att sova på krone då det kostar 20 e/ natt i sovsal. bestämme rmna sig sista minuten rä det 10 e/natt. sen kan man leta på plats. Hittar du ngt bra boende i förväg får du gärna höra av dig. De bummarhusen jag har sovit på tidigare år har lagt enr så dte ser mörkt ut för tillfället. well, good night and good luck! /åsa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i Badgastein
Tillbaka
Topp