Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker boende i chamonix! gärna med andra bummare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victor031" data-source="post: 384657" data-attributes="member: 79077"><p>Tja!! ni har typ samma planer som mig! jag hade tänkt att dra ner ngn gång efter nyår och stanna någon/några månader. Göteborg undviker man ju gärna vintertid! har dock inga polare som är sugna på å dra ner, så jag skulle inte banga å dela en lägenhet!! </p><p></p><p>Jag har inte planerat ngt utan är fortfarande på idéstadiet, men vi kanske skulle kunna fixa ngt ihop!!</p><p></p><p>Om ni är intresserade kan ni höra av er till v.lindh@gmail.com</p><p></p><p>/Victor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victor031, post: 384657, member: 79077"] Tja!! ni har typ samma planer som mig! jag hade tänkt att dra ner ngn gång efter nyår och stanna någon/några månader. Göteborg undviker man ju gärna vintertid! har dock inga polare som är sugna på å dra ner, så jag skulle inte banga å dela en lägenhet!! Jag har inte planerat ngt utan är fortfarande på idéstadiet, men vi kanske skulle kunna fixa ngt ihop!! Om ni är intresserade kan ni höra av er till v.lindh@gmail.com /Victor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker boende i chamonix! gärna med andra bummare
Tillbaka
Topp