Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakeTheSnowFlake" data-source="post: 522397" data-attributes="member: 91704"><p>Hejsan Jag skulle ha bott i en lägenhet för 10 personer, där 9 platser var upptagna. Hyran är 400E i månaden och den är på 150 kvm med internet, kök, diskmaskin mm. Det är en britt som heter Richard som förmedlar den. Han är jättetrevlig att prata med och kan nås på 0033647267600. Anledningen till att jag inte bor där är att jag bara är här i tre veckor och han ville ha någon som bor där under en längre period. Är inte säker på vart exakt den ligger, men chamonix är inte så stort! Lycka till!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakeTheSnowFlake, post: 522397, member: 91704"] Hejsan Jag skulle ha bott i en lägenhet för 10 personer, där 9 platser var upptagna. Hyran är 400E i månaden och den är på 150 kvm med internet, kök, diskmaskin mm. Det är en britt som heter Richard som förmedlar den. Han är jättetrevlig att prata med och kan nås på 0033647267600. Anledningen till att jag inte bor där är att jag bara är här i tre veckor och han ville ha någon som bor där under en längre period. Är inte säker på vart exakt den ligger, men chamonix är inte så stort! Lycka till!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i Chamonix
Tillbaka
Topp