Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Söker boende i Fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Prosody" data-source="post: 405317" data-attributes="member: 78033"><p>Njaa, det är inte så jätte dyrt, men jag vet att det finns billigare, jag är inte så jätte pepp på tanken att måsta jobba på puderdagar. Vilket kan komma att bli fallet om jag bor kvar här. :S</p><p></p><p>Sen är det också skönt att kunna ha något mer "eget", att bo på Hostel är otroligt roligt. Men när det blir fullt i "dorm-room":et kan det bli lite för mycket.</p><p></p><p>Jag har kollat runt med några mäklare, men det är bara "lyx-varianter" på lägenheter kvar. Då kostar dom tyvärr därefter. </p><p>Men tack för tipset!</p><p></p><p>Jag har förövrigt tänkt köpa ett par "Line Mothership Titanuim", är det någon som har en uppfattning om dessa, positivt/negativt.</p><p></p><p>//Björn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Prosody, post: 405317, member: 78033"] Njaa, det är inte så jätte dyrt, men jag vet att det finns billigare, jag är inte så jätte pepp på tanken att måsta jobba på puderdagar. Vilket kan komma att bli fallet om jag bor kvar här. :S Sen är det också skönt att kunna ha något mer "eget", att bo på Hostel är otroligt roligt. Men när det blir fullt i "dorm-room":et kan det bli lite för mycket. Jag har kollat runt med några mäklare, men det är bara "lyx-varianter" på lägenheter kvar. Då kostar dom tyvärr därefter. Men tack för tipset! Jag har förövrigt tänkt köpa ett par "Line Mothership Titanuim", är det någon som har en uppfattning om dessa, positivt/negativt. //Björn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Söker boende i Fernie
Tillbaka
Topp