Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker Boende i St, Anton eller annan ort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="splendid" data-source="post: 359866" data-attributes="member: 76249"><p>Jag söker boende i St, Anton, men börjar även fundera på andra orter, för at ha större chans att komma iväg.</p><p>Kommer att åka ner i slutet av Nov och tänkt stanna säsongen ut. Hade boende men de verkar skita sig totalt så söker i lite panik boende nu. </p><p></p><p>Är en 86a som enbart kör skidor och mer än gärna park/offpist. har tänkt att jobba en del där nere för att ha lite cash kvar när ja kommer hem sen. </p><p>Har någon nån liten plats över så hör gärna av er. </p><p></p><p>//Oscar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="splendid, post: 359866, member: 76249"] Jag söker boende i St, Anton, men börjar även fundera på andra orter, för at ha större chans att komma iväg. Kommer att åka ner i slutet av Nov och tänkt stanna säsongen ut. Hade boende men de verkar skita sig totalt så söker i lite panik boende nu. Är en 86a som enbart kör skidor och mer än gärna park/offpist. har tänkt att jobba en del där nere för att ha lite cash kvar när ja kommer hem sen. Har någon nån liten plats över så hör gärna av er. //Oscar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker Boende i St, Anton eller annan ort
Tillbaka
Topp