Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker Boende i St, Anton eller annan ort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonathan-H" data-source="post: 360982" data-attributes="member: 76241"><p>tja, vi är två grabbar (en skidor och en snowboard) som ska dra ner till Österrike, St-Anton, i början av dec eller slutet av nov om allt går som planerat. Vi har inte fixat jobb eller boende utan förlitar oss på att det löser sig där nere... Vi ska jobba där nere och slår gärna ihop oss för billigare boende etc. Båda är bra åkare som för det mesta håller oss borta från pisten.</p><p>jonathan_hilborn@hotmail.com för att snacka lite mer om boende, resa dit? Eller träffas där nere kanske?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonathan-H, post: 360982, member: 76241"] tja, vi är två grabbar (en skidor och en snowboard) som ska dra ner till Österrike, St-Anton, i början av dec eller slutet av nov om allt går som planerat. Vi har inte fixat jobb eller boende utan förlitar oss på att det löser sig där nere... Vi ska jobba där nere och slår gärna ihop oss för billigare boende etc. Båda är bra åkare som för det mesta håller oss borta från pisten. jonathan_hilborn@hotmail.com för att snacka lite mer om boende, resa dit? Eller träffas där nere kanske? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker Boende i St, Anton eller annan ort
Tillbaka
Topp