Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i St Anton från slutet av mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 524050" data-attributes="member: 88967"><p>Jag kommer ner till St Anton i slutet av mars (31 för att vara mer exakt) och söker nu boende. Tänkte stanna hela april ut och hoppas på att kunna bo ihop med några trevliga personer! Jag själv är trevlig (hoppas jag) och gillar att tjöta. 21 år och living the dream!</p><p></p><p>Hoppas att det är någon/några som är sugna, för jag är ruskigt sugen! </p><p></p><p>Ni når mig på:</p><p>Mobil: +46738402181</p><p>Msn/mail: Vanish@live.se</p><p></p><p>Vi hörs</p><p></p><p>//Thomas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 524050, member: 88967"] Jag kommer ner till St Anton i slutet av mars (31 för att vara mer exakt) och söker nu boende. Tänkte stanna hela april ut och hoppas på att kunna bo ihop med några trevliga personer! Jag själv är trevlig (hoppas jag) och gillar att tjöta. 21 år och living the dream! Hoppas att det är någon/några som är sugna, för jag är ruskigt sugen! Ni når mig på: Mobil: +46738402181 Msn/mail: Vanish@live.se Vi hörs //Thomas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i St Anton från slutet av mars
Tillbaka
Topp