Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wallette" data-source="post: 65916" data-attributes="member: 14689"><p>Hej, </p><p></p><p>Kör från Sverige i helgen (24-25/1) och kan förutom bil, erbjuda vad som helst som kan tänkas vara bra att ha där nere (typ stereo, video, snus, vallaprylar, havregryn...)!</p><p></p><p>Precis som alla andra söker vi boende för en eller två personer (jag+flickvän) i St Anton, Nasserain eller St Jakob.</p><p></p><p>Ekonomin är fixad, vi traschar inga rum, vi är helt vanliga säsongare som behöver tak över huvudet.</p><p></p><p>Ring gärna på:</p><p>070-7711315</p><p></p><p>/Johan Wallette</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wallette, post: 65916, member: 14689"] Hej, Kör från Sverige i helgen (24-25/1) och kan förutom bil, erbjuda vad som helst som kan tänkas vara bra att ha där nere (typ stereo, video, snus, vallaprylar, havregryn...)! Precis som alla andra söker vi boende för en eller två personer (jag+flickvän) i St Anton, Nasserain eller St Jakob. Ekonomin är fixad, vi traschar inga rum, vi är helt vanliga säsongare som behöver tak över huvudet. Ring gärna på: 070-7711315 /Johan Wallette [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i St Anton
Tillbaka
Topp