Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smrf" data-source="post: 496174" data-attributes="member: 86160"><p>Hej vi har boende till 1 eller 2a januari. Vi åker ner idag, sitter faktiskt och väntar på min polare som ska komma och hämta upp mig och sen drar vi till flygplatsen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Vi är 2 sköna snubbar som åker ner för puder och bira. Men även för att jobba så allt går runt. Hittar ni något så är det bara att ta kontakt. Annars så kan ni ju alltid söka upp oss där nere ifall ni drar ner och försöker på tur <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Adda msn eller dra iväg ett mail(mail är nog säkrare).</p><p>tjockencarlsson@hotmail.com</p><p></p><p>/Victor , och Arvid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smrf, post: 496174, member: 86160"] Hej vi har boende till 1 eller 2a januari. Vi åker ner idag, sitter faktiskt och väntar på min polare som ska komma och hämta upp mig och sen drar vi till flygplatsen :) Vi är 2 sköna snubbar som åker ner för puder och bira. Men även för att jobba så allt går runt. Hittar ni något så är det bara att ta kontakt. Annars så kan ni ju alltid söka upp oss där nere ifall ni drar ner och försöker på tur :) Adda msn eller dra iväg ett mail(mail är nog säkrare). tjockencarlsson@hotmail.com /Victor , och Arvid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i st anton
Tillbaka
Topp