Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i Verbier / Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vegaz" data-source="post: 483185" data-attributes="member: 88959"><p>Eftersom jag är dansk, skriver jag inte mycket bra svenska. Det är därför jag skrivit inlägg på engelska, men förstår till fullo svenska (skriftliga och muntliga) <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Hello, my name is Niclas, 19 (soon 20 - 29/12) and live in Roskilde, Denmark.</p><p></p><p>Since there isn't many Danes who wants to go to those places (they prefer Val T ect.), I am trying to seek out my fellow neighbors from Sweden. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>I am looking for a place to live for the winterseason 08/09(December/January - April/May) in Verbier or in Chamonix. So if you have a bed for a young Danish party guy, who enjoys skiing very much (done it for many years, loves offpiste and telemark), I would appreciate if you would contact me on: vegaz@events.dk (it is my email and msn), and I can give you more information about myself ect. </p><p></p><p>Hoppas att hör från du/ni! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>- Niclas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vegaz, post: 483185, member: 88959"] Eftersom jag är dansk, skriver jag inte mycket bra svenska. Det är därför jag skrivit inlägg på engelska, men förstår till fullo svenska (skriftliga och muntliga) :) Hello, my name is Niclas, 19 (soon 20 - 29/12) and live in Roskilde, Denmark. Since there isn't many Danes who wants to go to those places (they prefer Val T ect.), I am trying to seek out my fellow neighbors from Sweden. :) I am looking for a place to live for the winterseason 08/09(December/January - April/May) in Verbier or in Chamonix. So if you have a bed for a young Danish party guy, who enjoys skiing very much (done it for many years, loves offpiste and telemark), I would appreciate if you would contact me on: vegaz@events.dk (it is my email and msn), and I can give you more information about myself ect. Hoppas att hör från du/ni! :) - Niclas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i Verbier / Chamonix
Tillbaka
Topp