Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i Whistler från 2:a dec
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ostersund" data-source="post: 58107" data-attributes="member: 36685"><p>Snart pumpar jag pow-pow på Blackcombs sluttningar. Tyvärr har jag inte fixat något permanent boende under säsongen. Själv har jag inga planer på att dra innan maj månad och bor tillfälligt hos Max Bueller på Southside Lodge.</p><p>Om du/ni är på gång att komma över och vet något vettigt angående boende, eller vill hjälpa till att fixa något tillsammans, kan du/ni väl höra av er!</p><p></p><p>Jag heter Jonas Jonsson och är 23 år från norra Sverige. Studerar annars i Uppsala och tar nu ett (av flera) sabbatsår.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ostersund, post: 58107, member: 36685"] Snart pumpar jag pow-pow på Blackcombs sluttningar. Tyvärr har jag inte fixat något permanent boende under säsongen. Själv har jag inga planer på att dra innan maj månad och bor tillfälligt hos Max Bueller på Southside Lodge. Om du/ni är på gång att komma över och vet något vettigt angående boende, eller vill hjälpa till att fixa något tillsammans, kan du/ni väl höra av er! Jag heter Jonas Jonsson och är 23 år från norra Sverige. Studerar annars i Uppsala och tar nu ett (av flera) sabbatsår. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende i Whistler från 2:a dec
Tillbaka
Topp