Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende/Lägenhetskamrater i Val D'Isere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josslo" data-source="post: 574052" data-attributes="member: 39395"><p>Fan va skoj för er gubbar. jag har vart nere i val D'isere senaste två säsongerna..hade gärna gjort en tredje. men skolan sätter stopp. vad jag kan rekomendera är att kontakta Val D'isere´s agency för boende. Eventuellt hyra via Mountainrooms för hyffsade preiser. Val Ds pris på boende är höga jämfört med resterande alperna. räkna med 25000 per person för en hel säsong.</p><p> </p><p>Om man mer bara bryr sig om skidåkningen än själva livet i byn så kan man ju bo billigare i Tignes. </p><p></p><p>Nu blir jag själv väldigt sugen på att dra ner igen...</p><p></p><p>Lycka till där nere...hör av er om ni vill ha några allmäna tips</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josslo, post: 574052, member: 39395"] Fan va skoj för er gubbar. jag har vart nere i val D'isere senaste två säsongerna..hade gärna gjort en tredje. men skolan sätter stopp. vad jag kan rekomendera är att kontakta Val D'isere´s agency för boende. Eventuellt hyra via Mountainrooms för hyffsade preiser. Val Ds pris på boende är höga jämfört med resterande alperna. räkna med 25000 per person för en hel säsong. Om man mer bara bryr sig om skidåkningen än själva livet i byn så kan man ju bo billigare i Tignes. Nu blir jag själv väldigt sugen på att dra ner igen... Lycka till där nere...hör av er om ni vill ha några allmäna tips [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende/Lägenhetskamrater i Val D'Isere
Tillbaka
Topp