Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende någonstans i Alperna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ericpe" data-source="post: 1079100" data-attributes="member: 134901"><p>Tja, jag bumpar denna tråd då jag och en kompis (två personer) är i samma sits. Vi har egentligen flygbiljetter bokade till Vancouver men trots intensivt letande sen i slutet av Augusti så har vi inte hittat ett boende än.. Vi kollar därför på att åka till alperna och då alltså "vaska" vår flygbiljett. Vi är ute efter bra skidåkning kombinerat med ett kul socialt liv.</p><p></p><p>Hör av er om ni vet något!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ericpe, post: 1079100, member: 134901"] Tja, jag bumpar denna tråd då jag och en kompis (två personer) är i samma sits. Vi har egentligen flygbiljetter bokade till Vancouver men trots intensivt letande sen i slutet av Augusti så har vi inte hittat ett boende än.. Vi kollar därför på att åka till alperna och då alltså "vaska" vår flygbiljett. Vi är ute efter bra skidåkning kombinerat med ett kul socialt liv. Hör av er om ni vet något! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende någonstans i Alperna!
Tillbaka
Topp