Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende och ett par goa gobbah att köra en säsong i Val T med!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="givdul117" data-source="post: 1137542" data-attributes="member: 164435"><p>Tja, Ludvig 22 år, från Kinna City en liten håla nedanför göteborg. Har sagt upp plugget och är jävligt taggad på o dra ner till franska alperna och köra ensäsong. Inte skaffat jobb ännu men tänkte vinga de på plats. Söker en sängplats och ett gött gäng o hänga med, är inte kräsen, sover på en madrass på golvet om de är så.</p><p></p><p>Hör av er!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="givdul117, post: 1137542, member: 164435"] Tja, Ludvig 22 år, från Kinna City en liten håla nedanför göteborg. Har sagt upp plugget och är jävligt taggad på o dra ner till franska alperna och köra ensäsong. Inte skaffat jobb ännu men tänkte vinga de på plats. Söker en sängplats och ett gött gäng o hänga med, är inte kräsen, sover på en madrass på golvet om de är så. Hör av er!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende och ett par goa gobbah att köra en säsong i Val T med!
Tillbaka
Topp