Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende säs. 08/09 i Mayrhofen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dSjostrom" data-source="post: 458048" data-attributes="member: 64879"><p>Tja! Jag hade tänkt att dra ner till de lite mer bergiga delarna av Europa denna skidsäsong som nu börjar närma sig sin början. Och skulle behöva dela boende med någon från dec-april. Jag är en väldigt stor parkråtta så har siktat in mig på Mayrhofen då jag har hört att det ska vara fett! Dock har jag inget tunnelseende och är självklart öppen för andra förslag. </p><p></p><p>Jag har åkt skidor i princip hela mitt liv, även fast jag bor i Umeå så har jag försökt vara så aktiv som möjligt. Ett foto intresse har även växt fram och det ska helt klart bli riktigt kul att få uppleva lite nya miljöer! </p><p></p><p>Så kort sagt ifall ni behöver någon extra person att fylla eran hydda med så skicka iväg ett mail till mig.</p><p></p><p>Hoppas på mycket shreddande i både parken och BCn!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dSjostrom, post: 458048, member: 64879"] Tja! Jag hade tänkt att dra ner till de lite mer bergiga delarna av Europa denna skidsäsong som nu börjar närma sig sin början. Och skulle behöva dela boende med någon från dec-april. Jag är en väldigt stor parkråtta så har siktat in mig på Mayrhofen då jag har hört att det ska vara fett! Dock har jag inget tunnelseende och är självklart öppen för andra förslag. Jag har åkt skidor i princip hela mitt liv, även fast jag bor i Umeå så har jag försökt vara så aktiv som möjligt. Ett foto intresse har även växt fram och det ska helt klart bli riktigt kul att få uppleva lite nya miljöer! Så kort sagt ifall ni behöver någon extra person att fylla eran hydda med så skicka iväg ett mail till mig. Hoppas på mycket shreddande i både parken och BCn! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende säs. 08/09 i Mayrhofen.
Tillbaka
Topp