Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chrille-82" data-source="post: 86151" data-attributes="member: 44056"><p>Tjena!</p><p></p><p>Hej alla! OK, efter att ha varit på väg många gånger skall jag äntligen åka ner och göra en efterlängtad säsong i alperna. Vill dra till St-anton. i början av januari och kommer stanna till mitten av april. Har ingen stans att bo bara, typ det är det ända problemet. Har bott kollektivt förut spelar ingen roll om det är grabbar eller bara tjejer. Killar funkar alldeles utmärkt, det är oftast inget tjafs då*ler*!!! Så om någon vet maila mig</p><p>christine@nordicdesignetc.se</p><p>eller så finns jag här på freeride</p><p></p><p>Kram Chrille</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chrille-82, post: 86151, member: 44056"] Tjena! Hej alla! OK, efter att ha varit på väg många gånger skall jag äntligen åka ner och göra en efterlängtad säsong i alperna. Vill dra till St-anton. i början av januari och kommer stanna till mitten av april. Har ingen stans att bo bara, typ det är det ända problemet. Har bott kollektivt förut spelar ingen roll om det är grabbar eller bara tjejer. Killar funkar alldeles utmärkt, det är oftast inget tjafs då*ler*!!! Så om någon vet maila mig christine@nordicdesignetc.se eller så finns jag här på freeride Kram Chrille [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boende!
Tillbaka
Topp