Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boendekompisar till Alperna 18/19
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElinaPetersson" data-source="post: 1136582" data-attributes="member: 166126"><p>Hej!</p><p>Jag söker roomies till Alperna säsong 18/19. Tänker mig typ St Anton eller Chamonix, men är öppen för idéer!</p><p></p><p>Är en 20årig tjej som pluggat ett år på Chalmers, men som nu känner att bergen lockar. Därför vill jag passa på att göra en säsong innan jag dyker allt för djupt ner i den akademiska gröten. </p><p></p><p>För mig kommer skidåkningen och naturupplevelsen först, medan festande och after-ski kommer senare. Här hemma i Götet ägnar jag största delen av min fritid till att klättra. </p><p></p><p>Skriv gärna PM om du är i samma sits!</p><p></p><p>Ps. Självklart är jag rökfri ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElinaPetersson, post: 1136582, member: 166126"] Hej! Jag söker roomies till Alperna säsong 18/19. Tänker mig typ St Anton eller Chamonix, men är öppen för idéer! Är en 20årig tjej som pluggat ett år på Chalmers, men som nu känner att bergen lockar. Därför vill jag passa på att göra en säsong innan jag dyker allt för djupt ner i den akademiska gröten. För mig kommer skidåkningen och naturupplevelsen först, medan festande och after-ski kommer senare. Här hemma i Götet ägnar jag största delen av min fritid till att klättra. Skriv gärna PM om du är i samma sits! Ps. Självklart är jag rökfri ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker boendekompisar till Alperna 18/19
Tillbaka
Topp