Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker bra åkare, bra häng och tak över huvudet i Kanada/Japan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jacob-Wisen" data-source="post: 1044001" data-attributes="member: 87129"><p>Hallå!</p><p>Som rubriken förtäljer är jag på jakt efter några åkare som ska göra Kanada eller Japan denna säsong och kan tänka sig att få maten betald under några veckor. </p><p>Utöver det får man en trevlig kille med bra skid-passion som främst söker bästa åkningen på stället. Turar gärna, pratar gärna, tar också gärna en god matbit och en öl ibland.</p><p></p><p>Hör gärna av er när ni nu förhoppningsvis sitter och snö-längtar och spånar vinterplaner!</p><p></p><p>...gärna till min mail: jacobwisen@gmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jacob-Wisen, post: 1044001, member: 87129"] Hallå! Som rubriken förtäljer är jag på jakt efter några åkare som ska göra Kanada eller Japan denna säsong och kan tänka sig att få maten betald under några veckor. Utöver det får man en trevlig kille med bra skid-passion som främst söker bästa åkningen på stället. Turar gärna, pratar gärna, tar också gärna en god matbit och en öl ibland. Hör gärna av er när ni nu förhoppningsvis sitter och snö-längtar och spånar vinterplaner! ...gärna till min mail: jacobwisen@gmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker bra åkare, bra häng och tak över huvudet i Kanada/Japan
Tillbaka
Topp