Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker bumkompisar för en halv säsong!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonathello" data-source="post: 365685" data-attributes="member: 77394"><p>Tja gott folk!</p><p></p><p>Är så sjukt taggad på att göra en halv säsong (feb - maj) i antingen Alperna eller i Kanda. Alla polarna är hooked på jobb eller plugg så jag vänder mig hit. Ort kvittar egentligen, bara jag får komma iväg och stå på skidor och träffa nytt folk.</p><p></p><p>Jag är 21 år, bosatt i Landskrona. En helt vanlig, soft snubbe, som vill dricka öl och åka skidor med dig. Skriv er msn här så addar jag direkt.</p><p></p><p>Vi ses!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonathello, post: 365685, member: 77394"] Tja gott folk! Är så sjukt taggad på att göra en halv säsong (feb - maj) i antingen Alperna eller i Kanda. Alla polarna är hooked på jobb eller plugg så jag vänder mig hit. Ort kvittar egentligen, bara jag får komma iväg och stå på skidor och träffa nytt folk. Jag är 21 år, bosatt i Landskrona. En helt vanlig, soft snubbe, som vill dricka öl och åka skidor med dig. Skriv er msn här så addar jag direkt. Vi ses! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker bumkompisar för en halv säsong!
Tillbaka
Topp