Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Söker butik som kan laga svår stålkantskada i Uppsalaområdet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 999577" data-attributes="member: 29415"><p>Det heter <em>svensklärare</em>.</p><p></p><p>Om man tänker på att jag = de, mig = dem brukar det bli lättare att få det rätt:</p><p></p><p><em>Jag slog mig</em> blir alltså <em>de slog dem</em>.</p><p></p><p>Apropå den andra tråden om <a href="http://[/url" target="_blank">: språk är en klassmarkör, förmodligen den tydligaste av alla sådana.</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 999577, member: 29415"] Det heter [i]svensklärare[/i]. Om man tänker på att jag = de, mig = dem brukar det bli lättare att få det rätt: [i]Jag slog mig[/i] blir alltså [i]de slog dem[/i]. Apropå den andra tråden om [url=[/url]: språk är en klassmarkör, förmodligen den tydligaste av alla sådana.[/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Söker butik som kan laga svår stålkantskada i Uppsalaområdet
Tillbaka
Topp