Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker du boende i Whistler från och med 1 Nov?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pajkaluen" data-source="post: 465667" data-attributes="member: 72228"><p>Hej! jag känner mig jätteträffad..! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p> har heller aldrig gjort en säsång förut. och har också lite svårt att stava till det men de börjar sitte nu.... säsång.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>men du har skitbra planer, fast för mig brister det på en punkt.. jag kan inte vara där förrän 1a dec.. har en månad uppsägningstid på jobbet.. :/</p><p>är du flexibel eller kommer på någon annan lösning är jag jätteintressant! </p><p></p><p>David..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pajkaluen, post: 465667, member: 72228"] Hej! jag känner mig jätteträffad..! :) har heller aldrig gjort en säsång förut. och har också lite svårt att stava till det men de börjar sitte nu.... säsång.. ;) men du har skitbra planer, fast för mig brister det på en punkt.. jag kan inte vara där förrän 1a dec.. har en månad uppsägningstid på jobbet.. :/ är du flexibel eller kommer på någon annan lösning är jag jätteintressant! David.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker du boende i Whistler från och med 1 Nov?
Tillbaka
Topp