Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker du boende i Whistler från och med 1 Nov?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FriDahl" data-source="post: 467725" data-attributes="member: 71608"><p>Hej sara!</p><p>Det är ju mig du pratar om! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Jag tar oxå min första steg i säsongsvärlden nu till januari hade jag tänkt, och jag vill jättegärna åka med! Du verkar vara en helskön tjej. </p><p>Mitt enda problem är som sagt, jag kan inte komma iväg förän efter nyår... Finns fortfarande kvar chans att hänga på tro?</p><p></p><p>Jag är likt dig en glad, social tjej, 21 år (snart) som vill träffa människor, ha kul och dra en massa snö!</p><p></p><p>Ha det bra, hör gärna av dig!</p><p></p><p>hej/ Frida</p><p></p><p>mikaelsdotter@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FriDahl, post: 467725, member: 71608"] Hej sara! Det är ju mig du pratar om! :) Jag tar oxå min första steg i säsongsvärlden nu till januari hade jag tänkt, och jag vill jättegärna åka med! Du verkar vara en helskön tjej. Mitt enda problem är som sagt, jag kan inte komma iväg förän efter nyår... Finns fortfarande kvar chans att hänga på tro? Jag är likt dig en glad, social tjej, 21 år (snart) som vill träffa människor, ha kul och dra en massa snö! Ha det bra, hör gärna av dig! hej/ Frida mikaelsdotter@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker du boende i Whistler från och med 1 Nov?
Tillbaka
Topp