Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker du boende i Whistler från och med 1 Nov?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="csaba" data-source="post: 468246" data-attributes="member: 60919"><p>Hej alla glada skriver här igen. </p><p></p><p>jag är jätte glad för jag har suttit på pique och väntat på senaste tidningen skulle komma ut.</p><p>väntan gav idag mkt bra resultat ifrån sig. jag har lyckats fixa ett boende from 1a nov.</p><p></p><p>hetsa inte upp er alla det finns vissa personer jag har hållit kontakten med på forumet lite länge nu så dem har en viss förtur att tacka ja till. och jag är inte 100% än förens jag har minst tot 4 pers att fylla boendet med och pröjsat honom för depositionen.</p><p></p><p>läget är 10 min från village med deras buss som liftkortet gäller på</p><p>hyran för stället är 24000 ca/dollar from 1nov-27april dvs hela säsongen ut.</p><p>och då såklart 4000 ca dollar i månaden att dela på.</p><p></p><p>det är 2 sov rum med 2 sängar i varje plus ett stort vardrumm med 2 st soffor man kan sova i dvs totalt om man vill 6 personer. dvs bas 4 med 2 extra.</p><p>delar man priset så är det 6000 svenska kr i månanden för 4a pers att dela på så jag har tänk iaf att det blir 5 som delar. kanske 6 om resterande resande tycker det är ok.</p><p></p><p>vilket fall som helst kraven jag har är personen i frågan är bered att betala HELA NOV och tiden personen tänkt stanna såklart. dvs jag vill inte ha svar från folk som tänker komma i januari. om man inte vill pröjsa nov och dec såklart oxå. :S låter onödigt iaf.</p><p></p><p>det är en senare fråga helt enkelt. ifall man behöver fylla på med folk senare under året pga av plats som lämnats upp. det är starten som är intressant nu.</p><p></p><p>ni alla som är intresserade skriv till mig här på forumet.</p><p></p><p>med er resplan dvs datum ni tänker landa i whistler. det är det viktigaste.</p><p>sen en liten bild av hur ni tänker spendera er tid där tidsmässigt. så jag vet när man ungefär måste fylla på eventuella lediga platser.</p><p></p><p>alternativet är maila till mig. mail kommer att svaras på i första hand. </p><p>och dem som har mest solida planer kommer att få klar fördel.</p><p></p><p>dvs reseplan budget man kan hålla eller likanden. ingen behöver vara sten rik men . tex.</p><p></p><p>"adam"22 år redan köpt flygbiljet landar i whistler 2a nov och tänker stanna 3 månader har pengar för hela vistelsen..</p><p></p><p></p><p>iaf.</p><p>mail: csaba.mag@gmail.com</p><p></p><p>anledningen att jag verkar larvig och hård eller strikt med vad som gäller är att jag själv reser om 11 dagar dvs 28e okt kort varsel på denna lägenhet. enligt bilderna jag fick så såg det riktigt trevligt ut och jag nappar på det.</p><p></p><p>maila mig om ni vill ha lite bilder på det oxå.</p><p></p><p>ciao alla om inte ses vi där iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="csaba, post: 468246, member: 60919"] Hej alla glada skriver här igen. jag är jätte glad för jag har suttit på pique och väntat på senaste tidningen skulle komma ut. väntan gav idag mkt bra resultat ifrån sig. jag har lyckats fixa ett boende from 1a nov. hetsa inte upp er alla det finns vissa personer jag har hållit kontakten med på forumet lite länge nu så dem har en viss förtur att tacka ja till. och jag är inte 100% än förens jag har minst tot 4 pers att fylla boendet med och pröjsat honom för depositionen. läget är 10 min från village med deras buss som liftkortet gäller på hyran för stället är 24000 ca/dollar from 1nov-27april dvs hela säsongen ut. och då såklart 4000 ca dollar i månaden att dela på. det är 2 sov rum med 2 sängar i varje plus ett stort vardrumm med 2 st soffor man kan sova i dvs totalt om man vill 6 personer. dvs bas 4 med 2 extra. delar man priset så är det 6000 svenska kr i månanden för 4a pers att dela på så jag har tänk iaf att det blir 5 som delar. kanske 6 om resterande resande tycker det är ok. vilket fall som helst kraven jag har är personen i frågan är bered att betala HELA NOV och tiden personen tänkt stanna såklart. dvs jag vill inte ha svar från folk som tänker komma i januari. om man inte vill pröjsa nov och dec såklart oxå. :S låter onödigt iaf. det är en senare fråga helt enkelt. ifall man behöver fylla på med folk senare under året pga av plats som lämnats upp. det är starten som är intressant nu. ni alla som är intresserade skriv till mig här på forumet. med er resplan dvs datum ni tänker landa i whistler. det är det viktigaste. sen en liten bild av hur ni tänker spendera er tid där tidsmässigt. så jag vet när man ungefär måste fylla på eventuella lediga platser. alternativet är maila till mig. mail kommer att svaras på i första hand. och dem som har mest solida planer kommer att få klar fördel. dvs reseplan budget man kan hålla eller likanden. ingen behöver vara sten rik men . tex. "adam"22 år redan köpt flygbiljet landar i whistler 2a nov och tänker stanna 3 månader har pengar för hela vistelsen.. iaf. mail: csaba.mag@gmail.com anledningen att jag verkar larvig och hård eller strikt med vad som gäller är att jag själv reser om 11 dagar dvs 28e okt kort varsel på denna lägenhet. enligt bilderna jag fick så såg det riktigt trevligt ut och jag nappar på det. maila mig om ni vill ha lite bilder på det oxå. ciao alla om inte ses vi där iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker du boende i Whistler från och med 1 Nov?
Tillbaka
Topp